31.10.18, 08:00
35 wrocławskich gablot reklamowych typu citylight wydzierżawi AMS
Firma AMS wygrała przetarg na dzierżawę 35 dwustronnych gablot reklamowych typu citylight ogłoszony przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Umowa będzie obowiązywała przez dwa lata od stycznia 2019 r.
AMS złożył najlepszą ofertę na dzierżawę nośników typu citylight we Wrocławiu, pokonując w przetargu firmę Clear Channel Polska. Eksploatacja dotyczy przede wszystkim wiat przystankowych zmodernizowanych w ubiegłych latach przez AMS, które zlokalizowane są w głównych punktach miasta. 70 paneli reklamowych jest dostępnych w ofercie reklamowej AMS jako nośniki Premium Citylight.
AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe i inne rodzaje mebli miejskich już ponad 30 miast. Wśród nich jest pionierska na polskim rynku inwestycja w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego – budowa 1580 wiat w Warszawie.
W lipcu br. Adpol z grupy AMS zwyciężył w postępowaniu koncesyjnym na budowę wiat przystankowych w Krakowie. W ramach koncesji w 2019 r. wybuduje pierwsze ze 107 przystanków różnych typów, na których znajdzie się łącznie ponad 300 paneli reklamowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze