17.11.18, 09:00

Alior Bank promuje Pakiet kredytowy dla mikro i małych firm

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Alior Bank rozpoczyna jesienną odsłonę kampanii promującej Pakiet kredytowy dla klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo.

Jesienna odsłona kampanii marketingowej promującej Pakiet kredytowy dla mikrofirm będzie bez zmian prowadzona pod hasłem „Kredyt firmowy do 600 tys. zł na bardzo prostych zasadach”. Odświeżona kampania rozpoczęła się od emisji spotu telewizyjnego przedstawiającego znaną już historię właściciela myjni samochodowej, który szybko i bez zbędnych formalności otrzymuje kredyt w Alior Banku, co pozwala mu na dalszy rozwój firmy.

Kontynuowany jest również pomysł platformy komunikacyjnej „Bank Przedsiębiorczości”. 30- oraz 15-sekundowe spoty będą emitowane w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Komunikacja będzie prowadzona również w radiu. Emisja spotu radiowego w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych rozpocznie się 19 listopada.

Kampanię uzupełniać będą materiały dotyczące Pakietu kredytowego dla mikrofirm w postaci ulotek i plakatów dostępnych w oddziałach banku, a także oklejone witryny wybranych placówek.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), natomiast za zakup mediów – Wavemaker.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).