19.12.18, 15:15
Święta w nowym świetle. iSpot promuje rozwiązania oświetleniowe Philips Hue
18 grudnia br. iSpot rozpoczął kampanię pod hasłem „Święta w nowym świetle” promującą rozwiązania oświetleniowe Philips Hue dostępne w sieci salonów iSpot Apple Premium Reseller. Akcję zainauguruje cykl działań w Internecie i social mediach, wspartych media relations.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów iSpot o rozwiązaniach proponowanych przez Philips Hue, obejmujących inteligentne oświetlenie dla domu. Akcja jest adresowana przede wszystkim do klientów iSpot oraz osób, które interesują się zarówno designem, wystrojem wnętrz, jak i zdrowym trybem życia.
Głównym kanałem komunikacji są social media oraz Internet, które zostaną wsparte działaniami public relations. Do współpracy przy promocji marki Philips Hue zostaną zaproszeni eksperci iSpot.
Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Value Media, natomiast działaniami z obszaru media relations zajęła się agencja Marketing & Communications Consultants.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze