09.01.19, 13:00
Cała naprzód. Marka Captain Jack rozda 10 wycieczek na Ibizę
Marka Captain Jack rozpoczyna akcję promocyjną w której konsumenci będą mogli wygrać 10 wycieczek na Ibizę oraz 2 tys. kartonów Captain Jacka. Akcji towarzyszą liczne działania reklamowe.
Aby wziąć udział w konkursie, potencjalny konsument musi kupić promocyjną butelkę Captain Jacka z hasłem na etykiecie „Wygraj i leć na Ibizę!” i wpisać kod spod kapsla na stronie internetowej marki lub przesłać go za pomocą Messengera na fanpage’u marki. Następnie trzeba w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie przygotowane przez zaangażowanych do akcji influencerów, wśród których są m.in. TEDE, Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky, Ola Kot. W każdym z 10 tygodni promocji do wygrania jest jedna nagroda główna – wycieczka all inclusive na Ibizę dla czteroosobowej ekipy znajomych, a także 200 kartonów piwa na karnawałową imprezę.
Akcja rozpoczęła się 27 grudnia 2018 r. i potrwa do 3 marca 2019 r. Przez 10 tygodni towarzyszyć jej będą liczne działania promocyjne. W telewizji i kinie pojawi się 15-sekundowy spot, w miastach – citylighty, a w sklepach – materiały POSM. Promocja otrzyma także wsparcie w postaci działań w digitalu i w kanałach społecznościowych marki oraz zaangażowanych do współpracy influencerów.
Za działania związane z kampanią konkursową odpowiadają: Advalue – obsługa promocji; Bardzo, Platige Image, Dynamo – przygotowanie i realizacja spotu, Mango Design – opakowania, Prism Studio – materiały POSM. Aktywację w digitalu poprowadzi Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmie się Zenith Optimedia, a komunikacją PR – Tailor Made PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze