09.01.19, 13:00

Cała naprzód. Marka Captain Jack rozda 10 wycieczek na Ibizę

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka Captain Jack rozpoczyna akcję promocyjną w której konsumenci będą mogli wygrać 10 wycieczek na Ibizę oraz 2 tys. kartonów Captain Jacka. Akcji towarzyszą liczne działania reklamowe. 

Aby wziąć udział w konkursie, potencjalny konsument musi kupić promocyjną butelkę Captain Jacka z hasłem na etykiecie „Wygraj i leć na Ibizę!” i wpisać kod spod kapsla na stronie internetowej marki lub przesłać go za pomocą Messengera na fanpage’u marki. Następnie trzeba w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie przygotowane przez zaangażowanych do akcji influencerów, wśród których są m.in. TEDE, Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky, Ola Kot. W każdym z 10 tygodni promocji do wygrania jest jedna nagroda główna – wycieczka all inclusive na Ibizę dla czteroosobowej ekipy znajomych, a także 200 kartonów piwa na karnawałową imprezę.

Akcja rozpoczęła się 27 grudnia 2018 r. i potrwa do 3 marca 2019 r. Przez 10 tygodni towarzyszyć jej będą liczne działania promocyjne. W telewizji i kinie pojawi się 15-sekundowy spot, w miastach – citylighty, a w sklepach – materiały POSM. Promocja otrzyma także wsparcie w postaci działań w digitalu i w kanałach społecznościowych marki oraz zaangażowanych do współpracy influencerów.

Za działania związane z kampanią konkursową odpowiadają: Advalue – obsługa promocji; Bardzo, Platige Image, Dynamo – przygotowanie i realizacja spotu, Mango Design – opakowania, Prism Studio – materiały POSM. Aktywację w digitalu poprowadzi Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmie się Zenith Optimedia, a komunikacją PR – Tailor Made PR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).