01.02.19, 20:00
Rusza intensywna kampania Da Grasso
Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową.
Z początkiem lutego br. wystartowała pierwsza odsłona promocyjna marki w telewizji. Za strategię, prowadzone działania i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°.
Promocja w telewizji obejmuje emisje spotu m.in w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN7, Polsat News, AXN, TTV, Polsat Sport. Spot wyświetlany jest równolegle na platformach VOD – Player, IPLA – oraz na YouTube’ie.
Oprócz promocji spotu w telewizji oraz na platformach VOD, przewidziane są kolejne odsłony – w social mediach oraz intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.
Celem kampanii jest rozpowszechnienie stałej oferty DaGrasso – dużej pizzy w cenie średniej przy zakupie napoju. Współpraca marki z domem mediowym obejmuje również całoroczne wsparcie w realizacji działań reklamowych, w tym kampanie promujące sezonowe okazje.
Marka komunikuje się ze swoimi konsumentami w swobodnym i „od przyjaciół dla przyjaciół” tonie. W takiej też narracji przewidziane są dalsze działania. Za kreacje oraz spot reklamowy odpowiada agencja NuOrder.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze