21.02.19, 19:00

Jak się ruszasz, pij Kubusia – na stoku! Kolejna odsłona kampanii marki Kubuś

Kadr ze spotu
Fot.: materiały rpasowe

W zimowej odsłonie kampanii „Rusz się z K!” marka Kubuś ponownie zachęca do aktywności najmłodszych odbiorców pod hasłem „Jak się ruszasz, pij Kubusia!”. W TV emitowane są spoty, w których Kubuś zachęca dzieci do wspólnych ćwiczeń i przypomina, jak ważna jest rozgrzewka przed jazdą na snowboardzie lub nartach. 

Najnowsza kampania marki Kubuś to kontynuacja komunikacji w ramach akcji „Rusz się z K!”, w ramach której Kubuś systematycznie, w różnej formie zachęca najmłodszych do aktywności. W animowanych spotach Kubuś zaprasza dzieci, by wspólnie z nim poćwiczyły. Proste ćwiczenia mogą być zarówno szybką rozgrzewką przed udaniem się na stok, jak i aktywnym przerywnikiem w trakcie oglądania telewizji. 

Kampania prezentująca Kubusia na stoku jest emitowana głównie na stacjach dedykowanym najmłodszym widzom (Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon Junior, Nickelodeon, MiniMini+ czy teleTOON+).

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Brasil, a media zakupił dom mediowy: Starcom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).