28.02.19, 20:00

Spot TV marki Land Rover po raz pierwszy zrealizowany w Polsce

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

1 marca br. ruszy kampania TV promująca model Range Rover Evoque. Kampania, realizowana na zlecenie British Automotive Polska S.A., generalnego importera Land Rover w Polsce została kompleksowo zaplanowana i zrealizowana przez agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One.

Spot o długości 30 sekund jest główną częścią nowej kampanii taktycznej, promującej w SUV-a Range Rovera Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach od 1 marca. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada Group One, który zaplanował i zrealizował ją zgodnie z modelem współpracy “end-to-end”, łącząc kompetencje komunikacyjne, kreatywne i mediowe. Kampania pierwszy raz w historii marki został zrealizowany w Polsce.

Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Labcon we współpracy z Media Ready. Produkcję spotów powierzono Media Ready. Film wyreżyserował Paweł Kucharczyk, który razem z Michałem Wrońskim odpowiadał za zdjęcia.

To pierwsza taka kampania telewizyjna, stworzona wspólnie przez zespoły Group One - Labcon i Media Ready oraz kolejna, która realizowana jest w modelu one team przez spółki należące do grupy. Za strategię i działania mediowe w ramach stałej współpracy odpowiada Value Media. Land Rover na co dzień obsługuje również SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce, która odpowiada za działania marki w digitalu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).