28.02.19, 20:00
Spot TV marki Land Rover po raz pierwszy zrealizowany w Polsce
1 marca br. ruszy kampania TV promująca model Range Rover Evoque. Kampania, realizowana na zlecenie British Automotive Polska S.A., generalnego importera Land Rover w Polsce została kompleksowo zaplanowana i zrealizowana przez agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One.
Spot o długości 30 sekund jest główną częścią nowej kampanii taktycznej, promującej w SUV-a Range Rovera Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach od 1 marca. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada Group One, który zaplanował i zrealizował ją zgodnie z modelem współpracy “end-to-end”, łącząc kompetencje komunikacyjne, kreatywne i mediowe. Kampania pierwszy raz w historii marki został zrealizowany w Polsce.
Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Labcon we współpracy z Media Ready. Produkcję spotów powierzono Media Ready. Film wyreżyserował Paweł Kucharczyk, który razem z Michałem Wrońskim odpowiadał za zdjęcia.
To pierwsza taka kampania telewizyjna, stworzona wspólnie przez zespoły Group One - Labcon i Media Ready oraz kolejna, która realizowana jest w modelu one team przez spółki należące do grupy. Za strategię i działania mediowe w ramach stałej współpracy odpowiada Value Media. Land Rover na co dzień obsługuje również SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce, która odpowiada za działania marki w digitalu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze