05.04.19, 21:00

Alior Bank promująca rachunek 4x4 dla przedsiębiorców. Po raz pierwszy wykorzystuje podcasty

Logo Alior Banku
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła multimedialna kampania marketingowa Alior Banku skierowana do klientów biznesowych. Tym razem bank promuje Rachunek ,,4x4”. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.

W kampanii Alior Bank opowiada historię czworga przedsiębiorców działających w różnych branżach. Są to właściciele firmy stolarskiej, krawieckiej, spedycyjnej i cukierniczej. Wszyscy wybrali Rachunek ,,4x4” w Alior Banku i dopasowali usługi do specyfiki swojej działalności.

Kampania ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy i obejmuje, m.in. działania w radiu oraz Internecie. Będzie emitowana w najpopularniejszych wśród przedsiębiorców ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, takich jak Eska, Wawa, VOX FM, Radio Plus, RMF FM, Radio Zet i Trójka. Będą w nich emitowane trzy 30-sekundowe spoty zrealizowane w formie testymoniali, które reklamują trzy najbardziej popularne pakiety Rachunku ,,4x4”. W pierwszym opowie o nim właściciel firmy stolarskiej, w drugim przedstawicielka firmy krawieckiej, a w trzecim przez właściciela firmy spedycyjnej, który prowadzi swój biznes również za granicą.

Działania w Internecie obejmują, m.in. e-mailingi, social media oraz współpracę z blogerami, np. Szymonem Ostrowskim, prowadzącym „Biznes na ostro”. Reklamy rachunku pojawią się także w autobusach miejskich w Warszawie, Trójmieście i aglomeracji górnośląskiej, a także w prasie branżowej. Dodatkowo Alior Bank po raz pierwszy sięgnął po emisję reklam w podcastach.

Kreacja kampanii jest dziełem agencji PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Działania w jej ramach będą prowadzone do połowy maja br.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).