05.04.19, 21:00
Alior Bank promująca rachunek 4x4 dla przedsiębiorców. Po raz pierwszy wykorzystuje podcasty
Ruszyła multimedialna kampania marketingowa Alior Banku skierowana do klientów biznesowych. Tym razem bank promuje Rachunek ,,4x4”. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.
W kampanii Alior Bank opowiada historię czworga przedsiębiorców działających w różnych branżach. Są to właściciele firmy stolarskiej, krawieckiej, spedycyjnej i cukierniczej. Wszyscy wybrali Rachunek ,,4x4” w Alior Banku i dopasowali usługi do specyfiki swojej działalności.
Kampania ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy i obejmuje, m.in. działania w radiu oraz Internecie. Będzie emitowana w najpopularniejszych wśród przedsiębiorców ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, takich jak Eska, Wawa, VOX FM, Radio Plus, RMF FM, Radio Zet i Trójka. Będą w nich emitowane trzy 30-sekundowe spoty zrealizowane w formie testymoniali, które reklamują trzy najbardziej popularne pakiety Rachunku ,,4x4”. W pierwszym opowie o nim właściciel firmy stolarskiej, w drugim przedstawicielka firmy krawieckiej, a w trzecim przez właściciela firmy spedycyjnej, który prowadzi swój biznes również za granicą.
Działania w Internecie obejmują, m.in. e-mailingi, social media oraz współpracę z blogerami, np. Szymonem Ostrowskim, prowadzącym „Biznes na ostro”. Reklamy rachunku pojawią się także w autobusach miejskich w Warszawie, Trójmieście i aglomeracji górnośląskiej, a także w prasie branżowej. Dodatkowo Alior Bank po raz pierwszy sięgnął po emisję reklam w podcastach.
Kreacja kampanii jest dziełem agencji PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Działania w jej ramach będą prowadzone do połowy maja br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze