03.09.19, 12:00
Marka DayUp z billboardami sponsorskim w TV
DayUp (Arteta) - lifestylowa marka przekąsek rozpoczęła kolejną promocje w TV. Jej obecność przy wybranych programach zapewnił dom mediowy Codemedia.
Marka po raz kolejny postawiła na obecność w telewizji. Produkty DayUp pojawią się na głównych antenach TVP i TVN. Billboardów sponsorskich nie zabraknie również na takich kanałach tematycznych jak, np.: TVN7, TTV, TVP ABC, TVP Seriale oraz tych znajdujących się w portfolio Polsatu. Zaplanowanie i zakup kampanii właściciel marki – Arteta – zdecydował się powierzyć tym razem domowi mediowemu Codemedia.
Materiały reklamowe będą również towarzyszyć wybranym serialom, w tym „Na Wspólnej” czy „Barwy Szczęścia” oraz programom śniadaniowym.
Komunikacja opiera się na 8 sekundowych billboardach przedstawiających różne produkty marki wpisujące się w styl życia swoich konsumentów. Kampania potrwa do końca września br. Za kreacje odpowiada agencja reklamowa Brasil.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze