20.10.19, 13:00

Dzień na U. Kampania Fundacji Rak’n’Roll z udziałem gwiazd

Plakat promujący akcję
fot.: materiały prasowe

15 października br., w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kampanią Dzień na U, która zachęca kobiety do regularnych badań. Medialnie akcję wspierają Onet, TVN Style i Discovery Life. Dzień na U to czas, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie.

Kampanię promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika. Film pokazuje, że życie składa się z dni, wszystkie są podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U. Film ma uświadomoć kobietom, że dla siebie są w stanie odłożyć ważne sprawy, codzienne obowiązki i zaplanować czas na badanie. Spot można obejrzeć na stronie akcji,w mediach społecznościowych oraz w serwisach Onet, Medonet i Ofeminin będących partnerami akcji, jak również na antenie kanałów TVN Style oraz Discovery Life, które są partnerami medialnymi.

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social mediach. Gwiazdy i influencerki, jak Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, na jeden dzień zniknęły ze swoich profili w social mediach, pokazując, że nic nie jest tak ważne, jak własne zdrowie. Inicjatywa spotkała się z zaangażowaniem również gwiazd TVN Style i Discovery Life, takich jak Agata Młynarska, Magda Mołek, Ewa Drzyzga, Magda Socha, Agnieszka Winnicka, Kasia Baran, Kinga Zawodnik, Anna Galińska, Anna Orska, Anna Szlęzak, Marzena Jarczak. Jednogłośnie zachęciły one do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Dodatkowo we współpracy More Than Real postał U-filtr, za pomocą którego kobiety mogą zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku i Instagramie i pokazać, że zaplanowały już swój Dzień na U. W ramach niestandardowych działań wspierających akcję, 15 października program „Dzień Dobry TVN” rozpoczął się bez prowadzącej Gosi Ohme. Prezenterka postanowiła tego udać się na badanie.

W ramach kampanii Dzień na U, AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi. Można z nich skorzystać w Gabinetach USG z Różową Wstążką, zlokalizowanych w całej Polsce. Na stronie dziennau.pl można znaleźć adresy wszystkich placówek biorących udział w akcji. Na badanie zapisać się można telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Zapisy ruszyły 15 października, a partnerem akcji Gabinety z Różową Wstążką jest Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum.

Za strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja DDB Warszawa. Za produkcję video contentu odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Orka, a udźwiękowieniem Studio Cafe Ole. Sesja zdjęciowa zrealizowana została ze studiem Shootme Production, autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski, a za stylizację gwiazd odpowiada Hartwig Fashion Department, make up Bartek Osowczyk oraz Gosia Sulima, włosy team Łukasz Urbański. Development strony dziennau.pl wykonało Happy Endians. Projekt technologicznie wspiera Avalon by Devoteam, Premier Partner Google Cloud i Salesforce, dostawca rozwiązań chmurowych w Europie i Azji. Za animacje Dzień na U odpowiada Studio Dumbar. Za komunikację PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada Garden of Words. Kampanię wspiera również LifeTube. Partnerem medialnym akcji jest TVN Style oraz Discovery Life. Kampanie wspiera w Internecie wiele portali - Mediafam, Sataku, spot zobaczyć można do końca października w 377 kinach sieci Cinema City w całej Polsce, Zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Rocket.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).