20.02.20, 17:20

SalesTube z nowym certyfikatem GMP Surveys

Fot.: materiały prasowe

SalesTube (Group One) została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. 

SalesTube (Group One) została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. 

Google Survey służy do przeprowadzania krótkich ankiet i zbierania reprezentatywnych wyników dla danych grupy odbiorców, przez co znacznie ułatwia indywidualne badania rynku i opinii wśród konsumentów. W zamian za wypełnienie ankiety użytkownik otrzymuje dostęp do płatnych treści na stronie lub premię do wykorzystania w sklepie Google Play. Kwestionariusz może być publikowany na stronach z sieci wydawców partnerskich Google oraz w dedykowanej aplikacji.

Certyfikat GMP Surveys umożliwia agencji SalesTube dotarcie do odbiorców w 58 krajach na świecie. W ramach GMP i Surveys 360 będzie możliwe docieranie do użytkowników z list remarketingowych platform Google oraz do osób w konkretnych lokalizacjach na podstawie kodów pocztowych. Agencja zajmie się sprzedażą dostępu do platformy oraz wsparciem w budowaniu kwestionariuszy, konfiguracją badań i emisji oraz analizą wniosków i rekomendacji płynących z zebranych danych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).