05.10.20, 16:30
Leć z Łaciatym po nagrody do domu. Loteria konsumencka mleka Łaciate
Marka Łaciate organizuje loterie konsumencką mleka pod hasłem „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”. Jej organizatorem jest SM Mlekpol w Grajewie. Loteria jest częścią kampanii świętującej 25-lecie marki.
Aby wziąć udział w loterii, konsument musi kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie marki. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać w terminie od 5 października do 6 grudnia br.
W puli loterii znajduje się: 25 kart podarunkowych o wartości 10 tys. zł na wyposażenie kuchni, 100 kart podarunkowych o wartości 1 tys. zł na sprzęt AGD, 10 tys. łaciatych nagród (np. torby, skarpety, poduszki).
O wygranej łaciatych nagród uczestnik informowany jest bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, za pomocą komunikatu wyświetlanego na stronie loterii. Z kolei karty podarunkowe przyznawane są w drodze kilku losowań, rozłożonych na październik, listopad i grudzień.
Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez kanały social media, spoty telewizyjne i radiowe, działania digitalowe, OOH oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej. Za realizację loterii odpowiada Leo Burnett Sp. z o.o., a za zakup mediów Wavemaker Poland.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze