05.07.21, 16:00
II edycją akcji #NiechŻyjePlaneta portalu Onet
Onet oraz inne serwisy Ringier Axel Springer Polska ruszają z kolejną edycją akcji proekologicznej #NiechŻyjePlaneta. Tym razem obok działań redakcyjnych i edukacyjnych, postawiono na skuteczne angażowanie odbiorców. Akcja nadal będzie polegać na podejmowaniu dziesięciu wyzwań, ale w czterech kluczowych obszarach. Jej celem jest zmiana nawyków na proekologiczne oraz zachęcanie do zmniejszania śladu węglowego. Sercem #NiechŻyjePlaneta pozostaje serwis internetowy, a Partnerem Głównym akcji jest sieć Biedronka.
Trwająca 10 miesięcy akcja jest inspirowana inicjatywą ONZ #ACT NOW i polega na rzuceniu odbiorcom 10 ekologicznych wyzwań. Obok wyzwań, pojawią się oczywiście treści związane z akcją. „Zieloną” redakcją dziennikarzy z różnych serwisów Ringier Axel Springer Polska, kieruje Patryk Motyka z Onetu. Dziennikarze będą publikować wywiady z ekspertami, quizy, materiały video, reportaże multimedialne i angażujące działania w social mediach. Akcję będą promować ambasadorowie związani z Ringier Axel Springer Polska. Towarzyszyć jej będą kampanie jednodniowe oraz Narodowy Test Ekologiczny – największe badanie dotyczące zachowań ekologicznych Polaków
Nad akcją czuwają partnerzy merytoryczni: UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik oraz National Geographic. Akcję wspierają również największe polskie marki. Partnerem Głównym #NiechŻyjePlaneta została po raz drugi Biedronka. Akcja będzie wspierana w kampanii telewizyjnej, radiowej, prasie i online.
#NiechŻyjePlaneta jest kolejną inicjatywą Ringier Axel Springer Polska na rzecz ochrony klimatu. W maju br. - zarówno sama firma, jak i wszystkie jej marki - ogłosiła zeroemisyjność, a w 2019 r. jako pierwszy wydawca i medium w Polsce, została partnerem United Nations Global Compact i zobowiązała się do promowania i realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju oraz agendy ONZ 2030.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze