05.07.21, 16:00

II edycją akcji #NiechŻyjePlaneta portalu Onet

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Onet oraz inne serwisy Ringier Axel Springer Polska ruszają z kolejną edycją akcji proekologicznej #NiechŻyjePlaneta. Tym razem obok działań redakcyjnych i edukacyjnych, postawiono na skuteczne angażowanie odbiorców. Akcja nadal będzie polegać na podejmowaniu dziesięciu wyzwań, ale w czterech kluczowych obszarach. Jej celem jest zmiana nawyków na proekologiczne oraz zachęcanie do zmniejszania śladu węglowego. Sercem #NiechŻyjePlaneta pozostaje serwis internetowy, a Partnerem Głównym akcji jest sieć Biedronka.

Trwająca 10 miesięcy akcja jest inspirowana inicjatywą ONZ #ACT NOW i polega na rzuceniu odbiorcom 10 ekologicznych wyzwań. Obok wyzwań, pojawią się oczywiście treści związane z akcją. „Zieloną” redakcją dziennikarzy z różnych serwisów Ringier Axel Springer Polska, kieruje Patryk Motyka z Onetu. Dziennikarze będą publikować wywiady z ekspertami, quizy, materiały video, reportaże multimedialne i angażujące działania w social mediach. Akcję będą promować ambasadorowie związani z Ringier Axel Springer Polska. Towarzyszyć jej będą kampanie jednodniowe oraz Narodowy Test Ekologiczny – największe badanie dotyczące zachowań ekologicznych Polaków

Nad akcją czuwają partnerzy merytoryczni: UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik oraz National Geographic. Akcję wspierają również największe polskie marki. Partnerem Głównym #NiechŻyjePlaneta została po raz drugi Biedronka. Akcja będzie wspierana w kampanii telewizyjnej, radiowej, prasie i online.

#NiechŻyjePlaneta jest kolejną inicjatywą Ringier Axel Springer Polska na rzecz ochrony klimatu. W maju br. - zarówno sama firma, jak i wszystkie jej marki - ogłosiła zeroemisyjność, a w 2019 r. jako pierwszy wydawca i medium w Polsce, została partnerem United Nations Global Compact i zobowiązała się do promowania i realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju oraz agendy ONZ 2030.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).