26.07.21, 17:55

Electrolux promuje modę cyrkularną

Strefa marki Electrolux
Fot.: materiały prasowe

Electrolux rusza z kolejną odsłoną kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, w której chce inspirować do proekologicznych wyborów i pokazywać jak poprzez drobne zmiany zachowań dbać o środowisko naturalne.

Osią działań tegorocznej kampanii jest letnia aktywacja – Strefa Electrolux. To popupowa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działać będzie cyrkularny butik we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainauguruje wyjątkowe wydarzenie - pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach proekologicznych markę Electrolux. Promocja Strefy obejmuje działania w digitalu i przestrzeni miejskiej, których start zaplanowano na 15 lipca.

Marka Electrolux realizuje globalną misję, której częścią jest zrównoważony rozwój i troska o planetę, postanowiła zainicjować kolejną odsłonę rozpoczętej w 2020 r. kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”. Kampania ma inspirować do wspierających ekologię wyborów i pokazywać, jak poprzez drobne zmiany zachowań oraz wsparcie modelu cyrkularnego w gospodarce i konsumpcji można dbać o środowisko naturalne.

Letnia aktywacja kampanii „Pierz, susz, noś dłużej” to Strefa Electrolux zlokalizowana na plaży Gdańsk Brzeźno, w której każda osoba będzie mogła dowiedzieć się, jak dbać o ubrania, aby cieszyć się nimi jak najdłużej i przez to dbać o planetę. Działalność Strefy zainaugurował pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, ambasadora marki. Cała kolekcja została uszyta z tkanin z poprzednich kolekcji projektanta z 20 lat pokazów mody i sztuk teatralnych, do których robił kostiumy. Wydarzenie odbyło się 23 lipca.

Strefa Electrolux podzielona jest na cztery przestrzenie. W Strefie działać będzie butik z modą cyrkularną „Noś dłużej” we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania, w którym można kupić ubrania z drugiej ręki i modele z cyrkularnej kolekcji Tomasza Ossolińskiego. Strefa to także przestrzeń customizacji, w której eksperci pokażą jak dawać ubraniom drugie życie, przestrzeń relaksu oraz showroom produktów z linii Electrolux PerfectCare.

Projekt Strefy jest spójny z proekologicznymi założeniami marki także w wymiarze technicznym. Wszystkie materiały, które zostały wykorzystane do budowy Strefy Electrolux, pochodzą z drugiego obiegu i po zakończeniu akcji zostaną przekazane do dalszego użytku organizacjom NGO.

Aktywność Strefy wspierana jest kampanią realizowaną pod hasłem „Znajdź styl w dbaniu o planetę i noś się inaczej”. Kampania została uruchomiona 15 lipca i obejmuje ona działania digital, w tym video z udziałem Tomasza Ossolińskiego zapraszającego na swój pokaz mody cyrkularnej oraz do Strefy Electrolux, spoty audio (youtube i radia internetowe), działania
w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami zaangażowanymi w działania proekologiczne oraz niestandardowe citilighty i ekrany LED zlokalizowane w Trójmieście.

Za strategię, kreację, produkcję kampanii oraz działania PR z zakresu media relacji odpowiada agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Organizację Strefy powierzono agencji eventowej Awena.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).