15.09.21, 17:20
Dodaj do ulubionych. Śmietanka Łaciata z kolejną odsłoną kampanii
We wrześniu br. ruszyła jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”.
W kontynuacji działań marka wciąż zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ten produkt dodać do swojej zakupowej listy. W ramach działań będzie można zobaczyć, m.in. spoty sponsorskie w największych stacjach TV oraz szeroką kampanię digitalową. Na sklepowych półkach pojawią się także odświeżone opakowania z ikonami pokazującymi zalety produktu.
W kolejnej odsłonie kampanii marka prezentuje wszystkie warianty śmietanki Łaciatej wraz z przepisami na jesienne potrawy i desery. Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores, zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze