16.09.21, 15:00

Zygmunt Chajzer ambasadorem NEONET

Zygmunt Chajzer
Fot.: materiały prasowe

Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Komunikacja w dalszym ciągu prowadzona jest pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.

NEONET w maju br. rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz-masz”, której ambasadorami zostali dotychczas, m.in. modelka – Joanna Krupa, szef kuchni – Michel Moran, a także prezenter telewizyjny – Krzysztof Ibisz. Marka w swojej komunikacji chce podkreślać wysoką jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, ma być gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.

W kolejnej odsłonie działań reklamowych, sieć NEONET skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Wizerunek Zygmunta Chajzera, nowego ambasadora pojawi się nie tylko w reklamach telewizyjnych i online, ale również, m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B, a spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania będzie mieć szeroki zasięg medialny oraz telewizyjny, pojawi się również na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).