16.09.21, 15:00
Zygmunt Chajzer ambasadorem NEONET
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Komunikacja w dalszym ciągu prowadzona jest pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
NEONET w maju br. rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz-masz”, której ambasadorami zostali dotychczas, m.in. modelka – Joanna Krupa, szef kuchni – Michel Moran, a także prezenter telewizyjny – Krzysztof Ibisz. Marka w swojej komunikacji chce podkreślać wysoką jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, ma być gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.
W kolejnej odsłonie działań reklamowych, sieć NEONET skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Wizerunek Zygmunta Chajzera, nowego ambasadora pojawi się nie tylko w reklamach telewizyjnych i online, ale również, m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.
Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B, a spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania będzie mieć szeroki zasięg medialny oraz telewizyjny, pojawi się również na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze