09.11.21, 07:00

ALDI ma to COŚ. Największa w historii kampania sieci ALDI

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „ALDI ma to COŚ” RUSZYŁA kampania sieci ALDI. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. To pierwsza w historii marki kampania na tak dużą skalę, która swoim zasięgiem obejmie również reklamę TV.

Wyróżnikiem idei kreatywnej ma być określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużej plastyczności – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych oraz kontekstu komunikacji. Dzięki temu ma wzmacniać sam przekaz i nadawać komunikatom ALDI charakterystyki i rozpoznawalności. Komunikacja pełna jest humoru i bliska codziennym sytuacjom, z których narodziła się sama idea kampanii - bo ile razy przy wychodzeniu na zakupy pada pytanie: „Idę na zakupy , chcesz coś?”, tyle razy padają prośby i odpowiedzi o to „coś”. I jak tłumaczy sieć, " ALDI zawsze MA TO COŚ - coś słodkiego, coś na obiad, coś w promocji, coś na ząb. Atutem kampanii ma być czytelność i autentyczność – zanurzona w codzienności, przemawia potocznym językiem do konsumenta.

Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre (międzynarodowe i lokalne) produkty wysokiej jakości mają w ALDI to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła Raz ALDI zawsze ALDI. Nie zawsze wiemy, jak to „coś” nazwać, za to zawsze jesteśmy pewni, że dobrze wybierzemy. To „coś” sprawia, że w naszych sklepach jest wygodniej i taniej, a klienci zyskują przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów” – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.

Podczas kampanii wykorzystanych zostanie ponad 2 tys. nośników, które pojawią się w 96 miastach w Polsce, reklama ALDI będzie widoczna na autobusach w wybranych miastach oraz na wyświetlaczach bankomatów, DOOH (Digita out of Home) – w metrze i na dworcach w dużych miastach oraz w Internecie i telewizji. To największa akcja reklamowa sieci od czasu jej wejścia na rynek Polski.

Nie tylko w TV

Działania promocyjne ALDI zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują produkcję spotów TV, działania online video oraz, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne.Agencja wsparła także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy ALDI, informującą o nowej strategii. Kampania ruszyła 8 listopada br. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat i iProspect.

Komentarze

Powiązane

25.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100 proc. udziałów w K2 Create i K2 Precise.
25.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Artur Szczygielski dołącza do ekipy Clue PR
Do Clue PR dołączył Artur Szczygielski, który objął stanowisko PR Managera w praktyce Tech and Retail. Nowy pracownik agencji będzie koordynował prace kilkuosobowego zespołu, m.in. dla klientów agencji: Benefit Systems, NEONET oraz Netto.
25.09.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Najbliżej do formy. Zdrofit rusza z kampanią
W najnowszej kampanii „Najbliżej do formy” sieci Zdrofit, występuje osiem osób, którym wsparcie w ćwiczeniach zapewniają trenerzy i instruktorzy, pracujący w klubach Zdrofit. W jesiennej kampanii marka stawia na aktywną obecność w życiu ćwiczących oraz na zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze aktywni nie są. 
24.09.23, 16:11
| reklama & PR » informacje
adidas Originals z nowym hasłem przewodnim
Odkąd został po raz pierwszy zaprezentowany światu ponad 50 lat temu, trefoil przeżył tysiące wcieleń, trafiając na stopy wszystkich, od sportowców po pionierów kultury. Zaznaczając nadejście nowej ery dla marki, w tegorocznej kampanii adidas Originals chce docenić każdego, kto przez lata wybierał produkty z kultową koniczyną. Robi to poprzez hasło, które stanie się motywem przewodnim adidas Originals na 2023 rok: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back".
24.09.23, 10:28
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria Ziarna Jacobs w Kaufland. Ekspresy do kawy do wygrania w loterii Jacobs
W sieci Kaufland rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Odkryj smak ziaren Jacobs. Codziennie graj o ekspres Philips.”. Nagrodami są ekspresy Philips LatteGo oraz zestawy kaw ziarnistych Jacobs.
23.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nowa akcja Fundacji DKMS „W tobie nadzieja na dopasowanie”
Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie” jest emitowany w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative.
22.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Gwiazdor NBA ambasadorem Superbet
Tegoroczny mistrz i dwukrotny MVP finałów NBA Serb Nikola Jokić, stał się tym samym jednym z najważniejszych czynnych sportowców, będących jednocześnie ambasadorem marki bukmacherskiej. Współpraca będzie obowiązywać na rynku serbskim.
22.09.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kampania wygodnej pożyczki od Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A.
Najnowsza akcja Leo Burnett dla Banku Pekao S.A. promuje wygodną pożyczkę. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, przygotowanie kreacji oraz realizacja szerokiego zakresu działań, obejmujących telewizję, platformy VOD, radio online, materiały video dla digitalu, reklamę w miejscach sprzedaży itp. 
22.09.23, 13:58
| reklama & PR » informacje
Loteria „Królewski LUZ BLUZ” od firmy Wawel
18 września br. wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy. Loteria potrwa do 29 października br.
22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.