01.12.21, 12:00
Włącz zdrowy tryb życia. Kampania NutriBullet na trzech rynkach
NutriBullet, producent blenderów osobistych, prowadzi kampanię świadomościową w kanałach online na trzech rynkach: polskim, czeskim i słowackim. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon i agencją martech & e-commerce SalesTube.
Polskiej edycji kampanii towarzyszy hasło “Włącz zdrowy tryb życia” namawiające konsumentów do pozytywnych zmian, m.in. w codziennych wyborach żywieniowych. Działania promocyjne obejmują komunikację organiczną i płatną w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), reklamy SEM i na YouTube, a także współpracę z influencerami.
Za realizację kampanii na wszystkich trzech rynkach odpowiadają działające w modelu House of Communication spółki Group One. Mediaplus zajął się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Labcon odpowiada za stworzenie kreacji i contentu do kanałów social media oraz moderację postów, produkcję landing page’ów kampanijnych, adaptację globalnych formatów video i współpracę z influencerami. SalesTube prowadzi działania płatne w online.
Marka Nutribullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze