26.11.21, 09:44

Ruszyła kolejna edycja podcastu Projekt Kuchnia od Electrolux o kuchni less waste

Logo podcastu "Projekt Kuchnia", fot.: materiały prasowe

Agencje LiquidThread i Zenith (Publicis Groupe) we współpracy z Ringier Axel Springer Polska przygotowały dla Electrolux II edycję podcastu „Projekt Kuchnia”. Zaproszeni goście dzielą się wiedzą i praktycznymi wskazówkami jak prowadzić kuchnię zrównoważoną w duchu less waste.

W I edycji „Projektu Kuchnia” prowadząca Odeta Moro rozmawiała z zaproszonymi gośćmi: architektami, designerami, psychologami i specjalistami od kulinariów o tym jak najlepiej zaplanować kuchnię. W nowej edycji podcastów, która ruszyła 15 listopada br., motywem przewodnim jest kuchnia zrównoważona, czyli nastawiona na niemarnowanie jedzenia oraz zasobów: wody czy energii. W sześciu rozmowach zaproszeni goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Podpowiedzą jak zaplanować świadome działania, z korzyścią nie tylko dla nas, ale także dla środowiska naturalnego.

W poszczególnych odcinkach pojawią się: Karolina Woźniak z Too Good to Go; szef kuchni i pasjonat gotowania Julian Karewicz; miłośnik gotowania i aktywista Kuba Korczak; Sylwia Majcher, autorka bestsellerowych książek w duchu zero waste; Joanna Gałuszka-Szarzyńska; Sylwia Panek, czyli Mama Chemik — blogerka i chemiczka.

Kiedy będą publikowane kolejne odcinki podcastu?

Odcinki będą publikowane co tydzień, w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia w formie audio na Onet Audio oraz platformach streamingowych, m.in. Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasty, a także w formie videocastu na YouTube. Powstała również sekcja dedykowana, na której można obejrzeć sezon 1 i 2 „Projektu Kuchnia”: www.projektkuchnia.onet.pl

Podcasty wspiera kampania w kanałach digital mobile i na Spotify. Program powstał we współpracy z Ringier Axel Springer Polska. Za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).