13.12.21, 19:20

Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania. Electrolux z szeroką kampanią

Sprzęt marki Electrolux, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania” Electrolux rozpoczął kampanię reklamową.

Marka wystartowała z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, która rozpoczęła się 11 października i potrwa do 21 grudnia br. Electrolux chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, za zakup mediów natomiast agencja Zenith. Markę w działaniach PR natomiast wspiera agencja 2BUP Consulting. Materiały dotyczące kampanii można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz stronie internetowej marki Electrolux, a także w wiodących stacjach telewizyjnych (grupa TVN oraz stacje tematyczne).

Tematy na czasie w podcaście

W ramach działań marka Electrolux przygotowała podcast „Projekt Kuchnia” – w sześciu rozmowach goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Odcinki publikowane są w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia. Znaleźć je można w formie audio na Onet Audio oraz na platformach streamingowych takich jak Spotify, Apple Podcasts oraz Google Podcasty, a także w formie wideo na platformie YouTube.

Program powstał przy współpracy Ringier Axel Springer Polska, a za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.