02.12.21, 14:30

Każdemu może się… Kampania reklamowa Warty

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

1 grudnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty mają promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej dostępność w różnych kanałach sprzedaży.

Od 1 grudnia korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty, takie jak np. samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek, będą promowane w ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej, emitowanej w TV oraz internecie.

Koncepcja kampanii opiera się na idei ,,Każdemu może się…”, które ma na celu zwrócenie uwagi na niezwykle istotną kwestię, jaką jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Warta w kreatywny i intrygujący sposób podkreśla w spotach, że sytuacje takie jak stłuczka czy kradzież samochodu, mogą zdarzyć się każdemu z nas. Dlatego tak ważne jest odpowiednio dobrane ubezpieczenie, które zapewni klientom ochronę finansową. Naturalnym uzupełnieniem idei kampanii jest nowy claim marki: ,,Warto dobrze się ubezpieczyć” podkreślający wysoką jakość oferowanych przez firmę produktów.
W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Jej uzupełnieniem będą materiały reklamowe dotyczące ubezpieczeń na życie. Spoty będą obecne w telewizji oraz Internecie, w tym też w social mediach i YouTube. Kampania będzie również wykorzystywała formaty bannerowe, mailling oraz działania PR.

Kto odpowiada za kampanię Warty?

Za przygotowanie spotów odpowiedzialny był zespół Warty oraz agencja BBDO. W filmach wykorzystano również materiały graficzne przygotowane przez agencję MullenLowe Warsaw, która obsługuje Wartę w ramach stałej umowy. Spoty wyreżyserowane przez Martę Pruską wyprodukowała firma Film Produkcja. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom (TV) i Media Republic (Internet). Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2 Create, natomiast w zakresie PR firmę wspiera agencja Clue PR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).