09.02.22, 20:08
ŁaciaTy i Ja. Rusza wielomiesięczna aktywacja konsumencka marki
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie trzeci raz powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic. W lutym br. rusza nowa aktywacja konsumencka marki.
Zapoczątkowana w 2020 r. platforma komunikacji “ŁaciaTy i JA” każdego roku eksploruje nowe obszary. W najbliższych miesiącach przybierze kształt “ŁaciaTy i Ja” i tyle okazji, żeby się zbliżyć. Oznacza to, że serki do smarowania Łaciate będą inspirowały do celebrowania nie tylko powszechnie znanych i obchodzonych świąt, ale także poszukiwały nowych. W myśl zasady “każda okazja jest dobra” marka podpowiada, jak przy niewielkim wysiłku przygotować i zaskoczyć innych i siebie pyszną potrawą, na bazie serka Łaciatego.
Wielomiesięczna aktywacja konsumencka rusza w lutym, a pierwszą okazją do eksplorowania nowych smaków są Walentynki. Sercem działań reklamowych będzie serwis laciatyija.pl, wspierany kampanią video, banerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.
Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Tym samym spółki rozpoczynają trzeci rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze