11.04.22, 16:00
Śmietana na 100%. Mlekpol promuje śmietany Łaciate
11 kwietnia br. wystartowała kampania Change Serviceplan i Media Republic opracowana dla Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekpol” w Grajewie, promująca śmietany Łaciate.
Współpraca jest wynikiem konkursu wygranego przez Change Serviceplan oraz Media Republic. W ramach kampanii powstała Łaciata Akademia, która ma inspirować kulinarnie odbiorców, edukować w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Sercem działań reklamowych jest serwis internetowy wspierany kampanią video, bannerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Jest to kolejna współpraca nawiązana między marką Mlekpol a Change Serviceplan i Media Republic. Od 2020 r. firmy współpracują w zakresie komunikacji serków Łaciatych oraz od ubiegłego roku również Maślanki Mrągowskiej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze