17.04.22, 09:00
Lech Free 0,0% Active Hydrate bohaterem kampanii w ramach Lechendy mogą wszystko
11 kwietnia br., Lech Free 0,0% Active Hydrate ruszył z emisją spotu reklamowym. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.
W spocie zaprezentowano historię ciężko trenującego śmiałka, który po wysiłku fizycznym nawadnia organizm Lechem Free 0,0% Active Hydrate. W spocie ponownie pojawił się bard, występujący we wszystkich reklamach marki Lech Kompanii Piwowarskiej.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, za jego produkcję dom produkcyjny MOON Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Projekt opakowań opracowało Prism Studio. Działania digital, Social Media, współpracę z influencerami i komunikację PR prowadzi agencja Cut the Mustard.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze