26.04.22, 21:00
Szok! Ale jakość. Kampania marki AVON
Pod hasłem „Szok! Ale jakość” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Avon. Firma zaprosiła 10 Polek, które nie używają produktów Avon, do testowania w ciemno kosmetyków tej marki.
Wśród uczestniczek testów znalazła się influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle). Kampania potrwa do 27 maja i obejmie działania online, PR i szereg aktywności w social mediach.
Materiały kampanii dostępne są również w internecie: Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok, TVN player, Polsat GO, TVP VOD oraz w portalach kobiecych. Dodatkowo kampanię wspierać będzie Ambasadorka perfum Avon - Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle).
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół marketingu i kreacji Avon Polska, za przeprowadzenie wywiadów z testami w ciemno – Agencja IR Center, za produkcję – Lemon Films, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywacje w social media – dział Creative Avon Polska, za działania PR – agencja Garden of Words.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze