26.04.22, 18:00
Cztery humorystyczne spoty marki Orbit. Część w TV, a część tylko w sieci
Nowa kampania gumy Orbit opowiada o odzyskaniu błysku i odnalezieniu siebie na nowo w rzeczywistości offline. Cztery spoty w humorystyczny sposób przedstawiają codzienne czynności, które po okresie pandemicznych ograniczeń mogą okazać się sporym wyzwaniem. Kampania prowadzona będzie w sieci i telewizji.
W czterech stworzonych na potrzeby kampanii żartobliwych spotach, guma Orbit dodaje odwagi, aby ponownie sięgnąć po najlepszą wersję siebie. W spotach odbiorcy poznają bohaterów, którzy do nie końca mogą odnaleźć się w postpandemicznej rzeczywistości. Brakuje im pewności siebie i nadal nie mogą przyzwyczaić się do pełnego życia w społeczeństwie. W przedstawionych sytuacjach z pomocą przychodzi bezcukrowa guma Orbit.
Kampania reklamowa ruszyła 16 kwietnia. Dwa 15-sekundowe spoty będą emitowane w TV, a wszystkie cztery w Internecie. Kampania digitalowa potrwa do 15 maja, a telewizyjna będzie kontynuowana aż przez kilka miesięcy.
Za kampanię marki orbit odpowiada agencja Energy BBDO, za zakup mediów agencja Mediacom. Działaniami PR zajmuje się agencja Garden of Words.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze