26.04.22, 17:00
Desperados szuka w nowej akcji PrzeTesterów
Desperados wchodzi w nowy sezon z nowymi wariantami piwa, aktywacją i kampanią reklamową.
Wprowadzenie nowych wariantów na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w digitalu i mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży. 25 kwietnia br. ruszyła emisja spotu TV Desperadosa Exotic Rum 4,5% oraz Tropical Twist 0.0%. Dodatkowo, trwa aktywacja konsumencka Desperadosa „Zostań PrzeTester”, w której marka zaprasza swoich fanów do bycia jej ambasadorem.
Aby wziąć udział w akcji, konsument musi kupić dowolne piwo, a następnie za pomocą kodu spod kapsla lub paragonu zarejestrować się na stronie akcji. W kolejnym kroku można wybrać zestaw Desperadosów do testowania i sposób jego dostawy. Biorący udział w programie ambasadorskim Despardosa PrzeTesterzy zyskują liczne przywileje. Przed innymi otrzymają informacje o akcjach i wydarzeniach organizowanych przez Desperadosa, a także o konkursach i promocjach. Będą mogli tez zamawiać próbki produktów z innych rynków. PrzeTesterzy będą mieli możliwość próbowania nowych smaków Desperadosa zanim pojawią się one na półce.
Kto odpowiada za nową kampanię Desperadosa?
Aktywację „Zostań PrzeTesterem” wspiera kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i Instagramie oraz materiały promocyjne w sklepach. Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Organizatorem aktywacji „Zostań PrzeTesterem” jest agencja Eat Me.
Komentarze