18.05.22, 15:00

Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge

Logo Lech Free Challenge, fot.: materiały prasowe

Ruszył Lech Free Challenge czyli nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej. W ramach aktywacji, razem z Krzysztofem Gonciarzem, marka piwa bezalkoholowego rzuca wyzwania swoim ambasadorom.

Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka postanowiła przeprowadzić Lech Free Challenge, w którym chce uwodnić, że to nadal prawda. Według Lecha Free, Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi inspirować, przekraczać bariery i próbować nowych rzeczy.

W ramach Lech Free Challenge Lechendami są ambasadorzy, którym marka właśnie rzuca wyzwania zachęcające do różnorodnych aktywności. Kampania realizowana jest z udziałem youtubera Krzysztofem Gonciarzem i potrwa do września br. Pierwszym uczestnikiem Lech Free Challenge jest Rafał Jonkisz, akrobata i miłośnik sportów ekstremalnych. W kolejnych trzech odsłonach pojawią się osoby należące do ekipy Lecha Free, znane z aktywnego trybu życia. Będą to sportowcy, osoby ze świata mody i polscy e-sportowcy.

Każde wyzwanie Lech Free Challenge składa się z dwóch etapów. W pierwszej części Krzysztof Gonciarz w swoich kanałach social-mediowych ogłasza uczestnika wyzwania i zamieszcza ankietę – internauci oddają głos na jedno z dwóch wyzwań, z którym zmierzy się influencer. W przypadku wyzwania dla Rafała Jonkisza, internauci wybierali między „Piramidą na fali”
a „Baletem pod wodą”. Każde wyzwanie skupia się na właściwościach i charakterze produktów z portfolio marki. Wyzwania Lech Free Active odwołają się do sportu i pokazują trening w niestandardowym wydaniu.

W drugim etapie Krzysztof Gonciarz spotyka się z influencerem i informuje go o wyborze internautów, a następnie w obecności kamery towarzyszy mu w przygotowaniach oraz realizacji nietypowego zadania. Sfilmowane wyzwania są publikowane w kanałach SoMe marki Lech Free i kanale youtube Krzysztofa Gonciarza.

Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową odpowiada dom mediowy Zenith, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Tofu Media.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).