30.05.22, 16:00
Electrolux promuje odkurzacz POWER HYGIENIC 800
Rozpoczęła się kampania promująca najnowszy odkurzacz bezprzewodowy marki Electrolux – POWER HYGIENIC 800.
Działania reklamowe mają wpisywać się w platformę komunikacyjną „Szwedzki Sposób na Zdrowy Dom”. Kampania prowadzona jest w TV i kanałach digital, w tym social media i video online. W czerwcu do działań promocyjnych zostaną zaangażowani również influencerzy.
Za strategiczne planowanie kampanii Electrolux – POWER HYGIENIC 800 i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe. Kreację kampanii przygotowała agencja Cut the Mustard.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze