09.06.22, 18:01

Wszystkie dzieciaki są RÓWNIE DOBRE. II odsłona kampanii marki Electrolux

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Po raz piąty Electrolux jest brązowym sponsorem dziecięcego turnieju piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej.

Tegoroczne partnerstwo z Turniejem jest jednocześnie drugą odsłoną kampanii „Równie Dobre” pod hasłem „Wszystkie dzieciaki są równie dobre”, promującej równościowe wychowanie dzieci. W ten sposób marka realizuje jedną ze swoich kluczowych wartości – wyrównywanie szans. W ramach działań Electrolux w trakcie finału ogólnopolskiego w dniach 12-13 czerwca przeprowadzi turniej piłkarskich trików o „Równie Dobry Puchar Electrolux”. Aktywacja będzie wspierana emisją spotu w kanałach digital i w kinach.

Electrolux to szwedzka marka, która w sposób szczególny zwraca uwagę na wyrównywanie szans. W tym celu tworzymy rozwiązania i programy, które mają adresować współczesne wyzwania, jakimi są nierówności społeczne dotyczące płci. Wdrażamy je zarówno w naszej organizacji, jak i wśród konsumentów. Dlatego cieszymy się, że łącząc siły z turniejem „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” po raz kolejny możemy mówić o ważnych kwestiach społecznych i tym samym zmniejszać bariery stojące na drodze rozwoju dziewczynek i chłopców, a także edukować ich na temat zdrowego odżywiania, które jest kluczowe w życiu młodych sportowców” – mówi Kamila Cap, Brand Marketing Manager kategorii Taste w Electrolux Polska.

W tym roku Electrolux kontynuuje swoje działania na rzecz promowania równych szans dla wszystkich. Podczas finału ogólnopolskiego w dniach 12-13 czerwca na warszawskim stadionie Hutnik marka zorganizuje finał piłkarskich trików. Laureaci zmagań otrzymają „Równie Dobry Puchar” ufundowany przez Electrolux, a także gadżety piłkarskie. Dodatkowo, w kanałach digital i w kinach marka wyemituje spot „Równie Dobre”.

Za pomysł kampanii „Równie dobre” oraz za działania w kanałach digital, w obszarze social media i media relacji odpowiada agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).