Latem dowozimy też w plener. Wakacyjna kampania Jush
Ruszyła letnia kampania Jush. Za kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.
W okresie letnio-wakacyjnym Jush chce wyjść ze swoją ofertą do aktualnych i potencjalnych klientów, którzy w wiosennych i letnich miesiącach więcej czasu spędzają poza domem. Oferta dostaw została dostosowana do tego trybu spędzania czasu, a kampania prowadzona jest pod hasłem „Latem dowozimy też w plener.”
Ważną stroną kreacji są ilustracje stworzone przez PZL, które będą istotnym elementem brand designu, podstawą do budowania spójnego świata wizualnego w różnych kanałach komunikacji w nadchodzących miesiącach. Istotnym elementem jest także wykorzystanie połączenia części fotograficznej z częścią ilustracyjną, gdzie w otoczeniu wyrazistej kolorystyki następuje szczególna interakcja między rzeczywistymi postaciami i dorysowanym do nich światem.
Kampania została uruchomiona 1 czerwca br. i działania zaplanowano do końca sierpnia. Pierwszym efektem współpracy był spot radiowy promujący aplikację Jush, który emitowany był kwietniu br.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Grażyna Jastrzębska, Agnieszka Żylińska-Rękas, Tytus Klepacz. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio Sparta Film.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze