21.06.22, 19:00
Podwójne odświeżenie z gumami Airwaves w kontynuacji kampanii marki
W kontynuacji zeszłorocznej kampanii, marka Airwaves w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga przezwyciężyć nudę.
W ramach nowej odsłony kampanii oglądać pojawiły się dwie wersje spotu (15- i 6-sekundowe). Pokazują one nużące szkolne przedstawienie - sytuację, w której główna bohaterka potrzebuje orzeźwienia.
Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, a za zakup mediów Mediacom. Spot będzie emitowany w telewizji oraz Internecie do połowy lipca br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze