27.06.22, 20:31

Niezmarnowane poniedziałki. Electrolux z Jagną Niedzielską i Marcinem Kucem namawiają do gotowania bez marnowania

Zapowiedź kampanii marki Electrolux, fot.: materiały prasowe

Electrolux rusza z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów.

Electrolux, szwedzka marka, w 2021 r. ruszyła z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W ramach działań, oprócz dostarczania konsumentom dodatkowej wiedzy na temat zrównoważonego podejścia do gotowania, marka uruchomiła podcast „Projekt Kuchnia”, w którym wspólnie z zaproszonymi gośćmi podejmowano tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. W tym roku Electrolux kontynuuje projekt w nowej odsłonie, zapraszając konsumentów na cykl filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej, propagatorki nurtu niemarnowania w kulinariach oraz Marcina Kuca, kucharza, pasjonata jedzenia i gotowania, autora vloga „Jaja w kuchni”.

Seria składa się z sześciu materiałów video, w których prowadzący prezentują przepisy na cały dzień – śniadania, obiad, kolację z wykorzystaniem jednego, głównego składnika. Ponadto, w każdym odcinku pokazują jak nie marnować jedzenia, jak prawidłowo przechowywać i planować posiłki.

Kolejne odcinki „Niezmarnowanych poniedziałków” publikowane będą od 27 czerwca w kanale YouTube. Za strategię, kreację i współpracę z influencerami odpowiada agencja Cut the Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).