19.09.22, 17:00

Z Decathlon stać cię na więcej. Kampania wizerunkowa z udziałem nowych ambasadorów marki

KV kampanii marki, fot.: materiały prasowe

Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, zaprezentowała nowy spot pod hasłem „Z Decathlon stać cię na więcej”. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.

Hasło „Z Decathlon stać cię na więcej” ma posiadać dwojaki wydźwięk. Z jednej strony podkreślać, że sportowiec może osiągnąć to, o czym marzy, a z drugiej – że stać go na jakościowy sprzęt w rozsądnej cenie. Slogan ten jest osią najnowszego spotu marki Decathlon. Wideo ma udowodniać, że sport pozwala odkryć na co nas stać, m.in. na odwagę, na bycie fair, ale też na to, by osiągnąć lepsze wyniki. Spot ma podkreślać także, że Decathlon chce, by pasjonatów sportu stać było na dobry sprzęt i dlatego marka zawsze dba o najlepszy stosunek jakości do ceny.

W kampanii bierze udział nowa ambasadorka marki – mistrzyni igrzysk paraolimpijskich w Tokio, Róża Kozakowska. Dodatkowo, marka ogłosiła właśnie współpracę z dwoma innymi sportowcami – Mistrzynią Europy Juniorów – Laurą Bernat oraz chodziarzem i mistrzem olimpijskim z Tokio – Dawidem Tomalą. W kampanii biorą udział wszyscy ambasadorzy marki, aktywnie się w nią włączając. Wywiady ze sportowcami można przeczytać w dedykowanym serwisie utworzonym na decathlon.noizz.pl. Serwis promowany jest m.in. za pomocą QR kodu na nośnikach citylight oraz na muralu stworzonym przy ulicy Zamoyskiego 26a w Warszawie.

Spot pojawił się w telewizji i internecie. Działania wspierane są także kampanią outdoorową oraz współpracą z mediami. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).