07.10.22, 10:49

Jesień niskich cen w OBI. Remontujesz i zyskujesz! Nowa odsłona kampanii sieci OBI

Logo akcji, fot.: materiały prasowe

Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy „Zrobisz to z OBI”. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.

Kampania jesienna jest kontynuacją rozpoczętego w marcu br. formatu z parą bohaterów, którzy realizują swoje plany dzięki asortymentowi w atrakcyjnych cenach i z pomocą kompetentnych doradców. W spotach, które są osią kampanii, bohaterowie grani przez aktorów kabaretowych: Olgę Łasak z kabaretu Czesuaf i Michała Kincla z kabaretu Smile, stają przed nowymi wyzwaniami – remontem i wyposażaniem swojego domu. W jednym z marketów OBI spotykają się z doradcą, który mimo wielu przeciwności, stara się doprowadzić ich do szczęśliwego końca remontu.

Działania obejmą kanały TVC i social mediowe – Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube. Kampanię przygotowały w ramach współpracy Power of One, agencje należące do Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi i Zenith. Saatchi & Saatchi odpowiada za całościową strategię komunikacji marki, platformę komunikacji, kreację i produkcję spotów TVC i materiałów digitalowych oraz consulting mediowy. Agencja mediowa Zenith zajęła się strategicznym planowaniem i zakupem mediów. Spot wyprodukował dom produkcyjny: Makata, a postprodukcją zajął się Badi Badi. Spoty wyreżyserował Tomek Kapuściński.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).