07.03.23, 14:18

Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze! ReZigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon

ReZigiusz w kampanii Decathlon, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” -ruszyła nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został influencer - ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w TV, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.

Celem nowej kampanii Decathlon jest zachęcenie młodych osób do aktywnego spędzania czasu – zwłaszcza w okresie zbliżającej się wiosny. Marka podkreśla w swojej komunikacji, że aktywność fizyczna i sport pomagają „złapać oddech” i zdystansować się od codziennej rutyny, a jednocześnie gwarantują dobrą zabawę.

W rolę głównego bohatera kampanii Decathlonu wcielił się ReZigiusz – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich influencerów, który zgromadził na swoich kanałach ponad 4,5 mln widownię. W ramach współpracy z marką ReZi będzie promował aktywny wypoczynek na własnym przykładzie.

Wybór ReZiego to nie przypadek – jest nie tylko legendą polskiego YouTube, ale przede wszystkim ogromnym fanem sportu, który zaraża swoich widzów aktywnym stylem życia. Sam twórca nie tylko regularnie korzysta z naszego sprzętu, ale przede wszystkim jego otwartość do próbowania nowych rzeczy i aktywność stoją w zgodzie z wartościami, które wyznaje Decathlon. Wszystko to sprawia, że ta współpraca ma niemal naturalny charakter” - mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication Decathlon Polska

Szeroka kampania będzie emitowana w telewizji oraz na nośnikach outdoorowych w całej Polsce. Działania w internecie obejmą publikacje w kanałach Decathlonu i ReZiego oraz profile dodatkowych influencerów zajmujących się sportem i lifestyle’em.

Za koncept kreatywny oraz jego realizację odpowiada agencja Przestrzeń wraz z domem produkcyjnym Spokój. Zakup mediów realizuje dom mediowy - Mediacom, a współpracę z ReZigiuszem prowadzi agencja influencerska GetHero.

Komentarze

Powiązane

16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
16.09.24, 09:28
| reklama & PR » informacje
Smakujemy z JemyJemy. Profi rusza z akcją akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. ruszyła promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”.
16.09.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
15.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
14.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kultowa gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
13.09.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
ALAB sport został partnerem Industrii Kielce
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.