07.03.23, 14:18

Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze! ReZigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon

ReZigiusz w kampanii Decathlon, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” -ruszyła nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został influencer - ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w TV, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.

Celem nowej kampanii Decathlon jest zachęcenie młodych osób do aktywnego spędzania czasu – zwłaszcza w okresie zbliżającej się wiosny. Marka podkreśla w swojej komunikacji, że aktywność fizyczna i sport pomagają „złapać oddech” i zdystansować się od codziennej rutyny, a jednocześnie gwarantują dobrą zabawę.

W rolę głównego bohatera kampanii Decathlonu wcielił się ReZigiusz – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich influencerów, który zgromadził na swoich kanałach ponad 4,5 mln widownię. W ramach współpracy z marką ReZi będzie promował aktywny wypoczynek na własnym przykładzie.

Wybór ReZiego to nie przypadek – jest nie tylko legendą polskiego YouTube, ale przede wszystkim ogromnym fanem sportu, który zaraża swoich widzów aktywnym stylem życia. Sam twórca nie tylko regularnie korzysta z naszego sprzętu, ale przede wszystkim jego otwartość do próbowania nowych rzeczy i aktywność stoją w zgodzie z wartościami, które wyznaje Decathlon. Wszystko to sprawia, że ta współpraca ma niemal naturalny charakter” - mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication Decathlon Polska

Szeroka kampania będzie emitowana w telewizji oraz na nośnikach outdoorowych w całej Polsce. Działania w internecie obejmą publikacje w kanałach Decathlonu i ReZiego oraz profile dodatkowych influencerów zajmujących się sportem i lifestyle’em.

Za koncept kreatywny oraz jego realizację odpowiada agencja Przestrzeń wraz z domem produkcyjnym Spokój. Zakup mediów realizuje dom mediowy - Mediacom, a współpracę z ReZigiuszem prowadzi agencja influencerska GetHero.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).