20.03.23, 12:50
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol już od czterech lat.
Koncepcja kampanii jest kontynuacją idei “Śmietana na 100%”, pokazującej, że Łaciata jest w 100% naturalna, 100% gęsta i 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która dalej inspiruje kulinarnie oraz edukuje w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. W tegorocznej edycji śmietana pojawia się w kontekście wspólnego gotowania i jedzenia - podczas pikniku, grilla czy ogniska. Gospodynią Łaciatej Akademii jest Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, od roku ambasadorka śmietany Łaciatej.
Sercem działań reklamowych jest serwis internetowy smietanalaciata.pl. wspierany kampanią video, bannerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku.
Agencja Change Serviceplan odpowiada za strategię i kreację, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Neverest Warsaw.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze