16.05.23, 07:30

Piankowe, sprężynowe czy z kokosem? O materacach w reklamie Salonów Agata

Agata meble, fot.: materiały prasowe

W kampanii Salonów Agata ambasadorzy marki prezentują ofertę materacy. Różne rodzaje wypełnienia, rozmiary oraz pokrowce sprawia, że także w zakresie wyposażenia sypialni, każdy klient znajdzie coś dla siebie.

W spocie telewizyjnym marki Tomasz Pągowski, ambasador Salonów Agata, mówi klientce o materacach podpierających kręgosłup i dopasowujących się do kształtu ciała. Opowieść Pągowskiego, w połączeniu z prezentowanym asortymentem, usypia leżącą na materacu obok Teściową, graną przez Ewę Kasprzyk. Znana dobrze widzom, żartobliwa konwencja spotu jak zawsze uwypukla cechy asortymentu Salonów Agata. Przy zakupie materaca warto zwrócić uwagę na parametry, takie jak rozmiar, stopień twardości i materiał wykonania wypełnienia oraz pokrowca. Ten pierwszy aspekt jest istotny. W Salonach Agata dostępnych są rozmiary dla pojedynczych i podwójnych łóżek – od 80 do 200 cm szerokości. Możliwe jest zamówienie materaca w niestandardowym rozmiarze.

Chcieliśmy, aby w kolejnej odsłonie naszej kampanii z udziałem trójki bohaterów – Tomasza, Teściowej i Gośki – wybrzmiały aspekty komfortu oraz kwestie zdrowotne, na które wpływ ma odpowiednio dobrany materac. To kolejny spot, w którym poza dużą dawką humoru charakterystycznego dla naszej marki, prezentowane są realne zalety wyboru asortymentu z naszej sieci” - mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, a za opracowanie działań PR z zakresu media relations agencja Big Picture. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).