17.06.23, 22:00
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński wzięli udział w castingu marki Tyskie

W ramach kampanii marki Tyskie „Jesteśmy na TY”, Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski pojawili się podczas nietypowego castingu. Para aktorów pojawiła się w trakcie odgrywania scen.
Casting z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego był częścią kampanii „Jesteśmy na TY” mającej zwracać uwagę na to, że więcej nas łączy niż dzieli. Celem akcji było zachęcenie do poznania się osób z pozornie odmiennych światów.
Zadanie podczas przesłuchania polegało na odegraniu sceny spotkania z nieznajomą osobą. Uczestnicy nie wiedzieli, że biorą udział w nietypowym castingu, w którym wystąpią z Marcinem Dorocińskim i Piotrem Fronczewskim. Znani aktorzy pojawiali się niepostrzeżenie w środku scen.
Poprzez akcję – casting - Tyskie pokazuje chce pokazać, że każdy dystans można skrócić. Spotkanie amatorów aktorstwa z legendami kina ma obrazować ponadczasową misję i cel marki. Jak podkreśla marka, ambasadorowie chętnie wzięli udział eksperymencie, ponieważ wartości takie jak wzajemny szacunek, otwartość i zwyczajne ludzkie relacje są im bardzo bliskie. „Zarówno Marcin, jaki Piotr to prawdziwi dżentelmeni, wzory uprzejmości i klasy. Dlatego są ambasadorami przechodzenia na TY" – podkreśla marka w komunikacie prasowym.
Z przesłuchania powstał film na podstawie pomysłu wiodącej agencji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej – Huty 19 im. Joachima Fersengelda w reżyserii Tadeusza Śliwy. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda, montażem zajął się Robert Gryka, za dźwięk odpowiada Sergiusz Oczkowski, a reżyserką obsady – Halszka Kamińska. Produkcją wydarzenia zajął się Moon Films, postprodukcją Televisor, a udźwiękowieniem Juice. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze