29.06.23, 08:30

Marka promuje Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na Spotify

KV kampanii festiwalu, fot.: materiały prasowe

Httpool Polska (Aleph Group) wspiera markę Lech (Kompania Piwowarska) w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards. Na Spotify uruchomiono profil brandowy festiwalu. Znajdują się tam playlisty muzyczne z muzyką hip-hopową i wywiady z artystami, którzy wystąpią na festiwalu.

Do celów promocji festiwalu Httpool Polska zarekomendował marce Lech, m.in. wykorzystanie Spotify w kampanii promującej festiwal poprzez zastosowanie unikalnego rozwiązania łączącego na oficjalnym profilu marki dostęp do playlist muzycznych oraz podcastów z wywiadami z artystami. Promocja na Spotify wykorzystuje najbardziej zasięgowy format audio z banerem towarzyszącym, przekierowującym do oficjalnego profilu Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards.

W ramach kanału festiwalowego na Spotify dostępne są playlisty z muzyką hip-hopową: „Newschool”, „Trueschool”, „Oldschool” oraz „Nominowani do LPHHMA 2023” (nagrody festiwalu). Utworzono też playlistę z podcastami w formie „Kamper Talks”. Są to rozmowy z artystami prowadzone w specjalnym festiwalowym kamperze, który jest mobilnym studiem nagraniowym. Prowadzą je youtuberzy komentujący polski rynek hip-hopowy: Yachostry i Yurkosky.

Na oklejonym festiwalową grafiką kamperze, który będzie również obecny podczas festiwalu, umieszczono specjalny kod Spotify. Po jego zeskanowaniu można przejść na kanał festiwalu w tym serwisie muzycznym.

Marka Lech jest po raz kolejny sponsorem tytularnym najważniejszego wydarzenia hip-hopowego w Polsce. Z okazji jubileuszowej, 10. edycji chcieliśmy umożliwić uczestnikom festiwalu (i nie tylko!) poznanie artystów od innej strony i zachęcić ich do odsłuchu serii wywiadów. Stąd pomysł na mobilne studio „Kamper Talks”. Poza aktualnymi rozmowami na Spotify znajdują się playlisty z utworami z poprzednich lat. W ten sposób chcemy pokazać, że Lech to marka dla młodych, która ma muzykę w swoim DNA. Nasza obecność na festiwalu jest więc czymś naturalnym” – mówi Maria Hejmanowska, Brand Manager Lech.

Marki coraz częściej postrzegają Spotify nie tylko jako platformę reklamową, ale też jako miejsce do budowania trwałych relacji z odbiorcami. Takim przykładem, który wykorzystuje wiele elementów dostarczających fanom muzyki różnych treści, jest realizacja kampanii z marką Lech. Kody Spotify do playlist czy podcastów używane są zwykle w wielu miejscach, na przykład na muralach czy plakatach, ale chyba pierwszy raz znalazły się na mobilnym kamperze” - dodaje Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead w Httpool Polska.

Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację nagrań odpowiedzialny jest Stars4Brands, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, natomiast za komunikację w social media odpowiada agencja Cut the Mustard.

Festiwal Lech Hip Hop Festival & Music Awards odbędzie się w dniach 6-8 lipca w Płocku.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
19.06.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska akcja promocyjna cashback marki Hisense
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Hisense, Oficjalnego Partnera UEFA EURO 2024, ogólnopolską akcję promocyjną cashback ze zwrotem gwarantowanym.
19.06.24, 19:17
| reklama & PR » ludzie
Ola Głębicka awansowała w Iberionie. Odpowiada za strategię komunikacji firmy
Od czerwca br. Ola Głębicka odpowiada za strategię komunikacji Grupy Iberion i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.