04.07.23, 21:00
Orange Polska promuje nową ofertę światłowodu
Na początku lipca br. wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska - „Orange Światłowód - 35 zł/mies.” Za strategię mediową kampanii online i offline, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).
1 lipca ruszyła komunikacja nowej oferty Orange Polska “Orange Światłowód - 35 zł/mies.”. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa budująca świadomość wśród konsumentów, która prowadzona jest w TV, digitalu, OOH oraz w radio. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.
Produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Dobro, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Lunapark.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze