10.08.23, 10:00

Josera z kampanią realizowaną przez agencję Streetcom

Grafika reklamowa marki Josera, fot.: materiały prasowe

Aktywacją nowej strategii influencer marketingowej marki Josera zajmuje się zespół agencji Streetcom. 

W ramach działań agencja realizuje kampanię product seeding z wykorzystaniem nano-influencerów (twórcy liczący mniej niż 1000 obserwujących) oraz kampanię influencer marketingu, do której zaproszono mikro-influencerów (twórcy posiadający od 100 000 do 1 miliona obserwujących).

Głównym celem realizowanych działań jest wzmacnianie wizerunku niemieckiej marki karm dla zwierząt w jakości super premium, a także uzyskanie offline’owych rekomendacji produktów. Projekt trafił do agencji w wyniku konkursu ofert.

Streetcom w ramach prowadzonych działań ma za zadanie wspierać budowę wizerunku producenta karm super premium, a także edukować na temat prawidłowego żywienia zwierząt. Zadaniem agencji jest rekrutacja influencerów do projektu i wygenerowanie contentu mającego prezentować pupili wraz z produktem oraz uzyskanie offline’owych rekomendacji wśród reprezentantów grup docelowych.

Kampania podzielona jest na kilka etapów i zakończy się na koniec sierpnia 2023 r.

Czym zajmuje się marka Josera?

Josera to producent karmy dla zwierząt wysokiej jakości. Od wielu lat Josera inwestuje i opracowuje nowe, ulepszone produkty, oraz edukuje w zakresie zdrowego żywienia zwierząt towarzyszących – psów, kotów, etc.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).