10.08.23, 10:00
Josera z kampanią realizowaną przez agencję Streetcom
Aktywacją nowej strategii influencer marketingowej marki Josera zajmuje się zespół agencji Streetcom.
W ramach działań agencja realizuje kampanię product seeding z wykorzystaniem nano-influencerów (twórcy liczący mniej niż 1000 obserwujących) oraz kampanię influencer marketingu, do której zaproszono mikro-influencerów (twórcy posiadający od 100 000 do 1 miliona obserwujących).
Głównym celem realizowanych działań jest wzmacnianie wizerunku niemieckiej marki karm dla zwierząt w jakości super premium, a także uzyskanie offline’owych rekomendacji produktów. Projekt trafił do agencji w wyniku konkursu ofert.
Streetcom w ramach prowadzonych działań ma za zadanie wspierać budowę wizerunku producenta karm super premium, a także edukować na temat prawidłowego żywienia zwierząt. Zadaniem agencji jest rekrutacja influencerów do projektu i wygenerowanie contentu mającego prezentować pupili wraz z produktem oraz uzyskanie offline’owych rekomendacji wśród reprezentantów grup docelowych.
Kampania podzielona jest na kilka etapów i zakończy się na koniec sierpnia 2023 r.
Czym zajmuje się marka Josera?
Josera to producent karmy dla zwierząt wysokiej jakości. Od wielu lat Josera inwestuje i opracowuje nowe, ulepszone produkty, oraz edukuje w zakresie zdrowego żywienia zwierząt towarzyszących – psów, kotów, etc.
Komentarze