17.08.23, 14:00

Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

Grafika nowej kampanii Dan Cake, fot:. materiały prasowe

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych.

Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa. Spoty, w wariantach 15”; i 8” promujące Bułeczki Mleczne Dan Cake, będą emitowane w trzech ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP).

Spot w digitalu będzie można zobaczyć na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, w wersjach: 15”; i 6”.

“Bułeczki mleczne to flagowy produkt z naszej oferty. (…) Naszą ambicją jest budowanie silnej i najbardziej rozpoznawalnej marki pakowanych produktów piekarniczych w Polsce. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest tutaj połączenie wnikliwej obserwacji otoczenia rynkowego oraz zachowań i motywacji konsumentów, a także podejmowanie decyzji w oparciu o szeroko zakrojoną analitykę, realizowaną we współpracy z liczącymi się dostawcami mediów. Zainicjowana właśnie kampania odbędzie się z wykorzystaniem szerokiego wachlarza kanałów dotarcia i świeżą kreację, zapewniając tym samym wysoki poziom dotarcia do grupy docelowej oraz budowanie wysokozasięgowej świadomości produktowej” – podsumowuje Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.

Dla wzmocnienia przekazu reklamom w telewizji i internecie będzie towarzyszyć kampania outdoorowa, realizowana w największych miastach w Polsce.

“Reklama OOH, dzięki efektywnemu planowaniu w oparciu o wskaźniki mediowe, dociera do odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Na tym efekcie zależało nam w kampanii dla marki Dan Cake. Obecność komunikatu blisko punktów sprzedaży - również w Digital OOH, dobranych na podstawie dopasowania do target grupy według Affinity Index - ułatwia konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych” - komentuje Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS S.A.

Dodatkowo na stronie kampanii www.BuleczkiMleczne.pl konsumenci mogą zapoznać się z przepisami, których bazą są Bułeczki Mleczne od Dan Cake w trzech różnych wariantach smakowych: klasycznym, z 31% zawartością mleka o waniliowym smaku (opakowanie 400g), a także w wersji z dodatkiem kawałków mlecznej czekolady (400g) lub kostki o smaku truskawkowym (320g).

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez F25 Production House i Jerzego Dytkiewicza (Ocama films). Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Value Media, kampania outdoorowa jest realizowana przez AMS, a sesję zdjęciową na potrzeby kreacji digital wykonała pracownia fotografii kulinarnej Jedzenie Jest Piękne.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.