22.08.23, 15:15

BLIK promuje szybkie przelewy na numer telefonu

Kampania Blik, fot.: materiały prasowe

BLIK startuje z kampanią, która ma na celu promowanie błyskawicznych przelewów na numer telefonu. W współpracy z Tomaszem Kotem, który został ambasadorem tej akcji, zrealozowano 3 spoty reklamowe.

Wiodącym elementem kampanii “przelew na numer telefonu BLIK” jest seria trzech spotów video, z Tomaszem Kotem w roli głównej. Kampania realizowana jest głównie w kanale online, a także w radio, w kinie i kontekstowo w OOH — na polskich plażach. Obecnie rozpoczęła się emisja trzeciego, ostatniego spotu, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry. Agencja Change Serviceplan jest także autorem kampanii “BLIK zbliżeniowy”, która w mediach online oraz offline prowadzona jest równocześnie z kampanią „Przelew na numer telefonu BLIK”. W ramach kampanii “BLIK Zbliżeniowy” przygotowana została również seria trzech spotów wideo informujących użytkowników o możliwości płacenia BLIKIEM zbliżeniowo na całym świecie. Obie kampanie potrwają do końca sierpnia br.

Za kreację oraz koncept kreatywny kampanii reklamowej w mediach online i offline, a także za nadzór nad produkcją spotów odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One). BLIK to obecnie najpopularniejszy w Polsce system płatności on-line, który na polskim rynku obecny jest już od 2015 roku. W tym czasie liczba numerów telefonów zarejestrowanych do odbioru przelewów na telefon BLIK stale rośnie i wynosi aktualnie ponad 15 mln. W II wkartale 2023 r. odnotowano 100 mln przelewów na telefon BLIK, co stanowi wzrost o 75 proc. względem II kwartału 2022 r.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.