22.08.23, 15:15
BLIK promuje szybkie przelewy na numer telefonu
BLIK startuje z kampanią, która ma na celu promowanie błyskawicznych przelewów na numer telefonu. W współpracy z Tomaszem Kotem, który został ambasadorem tej akcji, zrealozowano 3 spoty reklamowe.
Wiodącym elementem kampanii “przelew na numer telefonu BLIK” jest seria trzech spotów video, z Tomaszem Kotem w roli głównej. Kampania realizowana jest głównie w kanale online, a także w radio, w kinie i kontekstowo w OOH — na polskich plażach. Obecnie rozpoczęła się emisja trzeciego, ostatniego spotu, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry. Agencja Change Serviceplan jest także autorem kampanii “BLIK zbliżeniowy”, która w mediach online oraz offline prowadzona jest równocześnie z kampanią „Przelew na numer telefonu BLIK”. W ramach kampanii “BLIK Zbliżeniowy” przygotowana została również seria trzech spotów wideo informujących użytkowników o możliwości płacenia BLIKIEM zbliżeniowo na całym świecie. Obie kampanie potrwają do końca sierpnia br.
Za kreację oraz koncept kreatywny kampanii reklamowej w mediach online i offline, a także za nadzór nad produkcją spotów odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One). BLIK to obecnie najpopularniejszy w Polsce system płatności on-line, który na polskim rynku obecny jest już od 2015 roku. W tym czasie liczba numerów telefonów zarejestrowanych do odbioru przelewów na telefon BLIK stale rośnie i wynosi aktualnie ponad 15 mln. W II wkartale 2023 r. odnotowano 100 mln przelewów na telefon BLIK, co stanowi wzrost o 75 proc. względem II kwartału 2022 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze