12.09.23, 16:45
Orange Polska z nową kampanią Orange Flex realizowaną przez Value Media, GONG i SalesTube
Marka Orange Polska rozpoczęła kampanię oferty Orange Flex na sezon "back to university". Działania obejmują OOH i digital. Agencje Value Media i SalesTube odpowiadają za strategię i zakupy mediów, a agencja GONG przygotowała kreatywne kreacje.
W najnowszej kampanii Orange Flex, marka ponownie zachęca do odłożenia natłoku myśli i uciszenia wewnętrznego krytyka. Każdy jest wystarczający taki, jaki jest. To kontynuacja komunikacji "Orange Flex wystarczy". Agencja GONG przygotowała kreacje wykorzystane w kampanii.
Strategia mediowa została przygotowana tak, aby dotrzeć do młodych i zbudować świadomość oferty. Główny nacisk położono na spot video, wykorzystywany na YouTube i TikTok. Dodatkowo, realizowane są działania display, programmatic, programmatic audio, afiliacyjne, SEM i OOH. Działania Paid Social są realizowane przez klienta.
Value Media (Group One) we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One) odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. Natomiast agencja GONG odpowiada za platformę komunikacji. Agencje Group One pracują w modelu House of Communication, łącząc kompetencje mediowe i kreatywne pod jednym dachem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze