24.10.23, 21:19

Miłość to nie Przemoc. Yves Saint Laurent Beauty rusza z międzynarodową kampanią na polskim rynku

KV kampanii społecznej Yves Saint Laurent Beauty, fot.: materiały prasowe

2. października br., w ustanowiony przez ONZ Międzynarodowy Dzień bez Przemocy, wystartowała w Polsce akcja Yves Saint Laurent Beauty mająca na celu podnoszenie świadomości problemu przemocy niefizycznej w związkach intymnych. Za realizację kampanii w Polsce odpowiadały agencje Cape Morris, Wavemaker oraz Enyo. Partnerem strategicznym została organizacja NGO – SEXEDPL.

2. października br., w ustanowiony przez ONZ Międzynarodowy Dzień bez Przemocy, wystartowała w Polsce akcja mająca na celu podnoszenie świadomości problemu przemocy niefizycznej w związkach intymnych. Za realizację kampanii w Polsce odpowiadały agencje Cape Morris, Wavemaker oraz Enyo. Partnerem strategicznym została organizacja NGO – SEXEDPL.

W ramach kampanii odbyła się konferencja prasowa dla dziennikarzy, podczas której przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez grupę Socjolożki.pl. Działania kampanijne objęły także digital, OOH, a także współpracę z influencerami. Kampania pojawiła się także w „Top Model” (TVN), a w przyszłości temat zostanie poruszony również w programie śniadaniowym „Dzień Dobry TVN”. Dodatkowo YSL Beauty wraz z fundacją SEXEDPL wprowadzi program edukacyjny na wybranych polskich uczelniach.

W ramach akcji „Miłość to nie przemoc" Yves Saint Laurent Beauty podjęło współpracę merytoryczną z organizacją non-profit SEXEDPL. Fundacja pomaga marce w prowadzeniu edukacji, oferując swoją wiedzę oraz znajomość działań komunikacyjnych. Ważnym aspektem partnerstwa jest możliwość udzielania praktycznego wsparcia dzięki Antyprzemocowej Linii Pomocy, wspieranej przez YSL Beauty.

Daria Zawiałow, lokalna ambasadorka marki YSL Beauty, również zaangażowała się w udział w kampanii, podkreślając wagę jej tematyki i jej społeczne znaczenie.

Za strategię działań na rynku polskim, adaptację oraz launch kampanii wraz z zorganizowaniem konferencji prasowej odpowiada agencja Cape Morris. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker. Wsparcie PR-owe oraz koordynację działań z influencerami zapewnia agencja Enyo.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).