24.11.23, 06:30
Krzysztof Zalewski w roli Stańczyka w kampanii Dzień na U
W ramach piątej odsłony kampanii Dzień na U do potwierdzenia swojego zdrowia zachęca Stańczyk, w którego rolę wcielił się muzyk Krzysztof Zalewski. W specjalnie wyprodukowanym na potrzeby kampanii spocie pojawiają się także m.in. Lara Gessler, Mery Spolsky, Michał Żebrowski, Olivier Janiak czy Mateusz Damięcki.
Tegoroczna odsłona akcji Dzień na U to piąta edycja kampanii inicjowanej przez Fundację Rak’n’Roll, która zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia. Tym razem pod lupę trafia stan zdrowia panów. Na potrzeby tegorocznej edycji Dnia na U powstał spot, w którym Stańczyk – w tej roli Krzysztof Zalewski – opuszcza Muzeum Narodowe w Warszawie i udaje się na badania lekarskie. Dzień przed startem kampanii w muzeum zawisła replika obrazu – jednak bez obecnego na niej Stańczyka. Ten zajęty był potwierdzeniem swojego zdrowiaPoza nagraniem akcji towarzyszą działania mediowe, OOH oraz publikacje na profilach influencerów na kanałach social media.
W zachęcanie do potwierdzania zdrowia oprócz tytułowego Stańczyka, w którego wcielił się Krzysztof Zalewski, zaangażowali się artyści oraz osoby ze świata mediów, sportu, kulinariów i polityki. W spocie zobaczymy można zobaczyć: Katarzynę Herman, Andrzeja Wronę, Michała Żebrowskiego, Rafała Trzaskowskiego, Olgę Frycz, Mateusza Damięckiego, Oliviera Janiaka, Bovską, Larę Gessler, Martę Wierzbicką, Mery Spolsky, David Gaboriaud. Wsparcia kampanii udzielili również twórcy internetowi: Ciocia Liestyle, Maffashion, Piotr Świniarski, Jacek Jelonek, Łukasza Bogusławski, Piotr Czaykowski, Łukasz Dominiak, Michał Korkosz, których także zobaczymy w nagraniu.
Wysiłki Fundacji Rak’n’Roll wspierają pracodawcy, którzy przystępując do Programu Dzień na U, zapewniają wszystkim swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w godzinach pracy, np. poprzez dodatkowy dzień wolny, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy. Do tej pory blisko 34 tys. pracowników w 43 firmach dostaje czas na potwierdzenie zdrowia od swoich pracodawców.
Za tegoroczną strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, która już po raz piąty angażuje się w kampanię Dzień na U. Po stronie PHD Polska jest planowanie mediów. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Rio De Post, a dźwięk Ztudio&Burza. Za działania PR, w tym media relacje, proaktywne prowadzenie biura prasowego, pozyskanie ambasadorów do akcji oraz kompleksowe działania w ramach współprac z influencerami odpowiada agencja Big Picture. Wsparcia w zakresie kompleksowego monitoringu mediów udzielił Instytut Monitorowania Mediów. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro publico bono.
Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak'n'Roll, a partnerami Muzeum Narodowe w Warszawie oraz Nationale-Nederlanden. Honorowym Patronatem objął kampanię Prezydent m.st. Warszawy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze