24.11.23, 06:30
Krzysztof Zalewski w roli Stańczyka w kampanii Dzień na U
W ramach piątej odsłony kampanii Dzień na U do potwierdzenia swojego zdrowia zachęca Stańczyk, w którego rolę wcielił się muzyk Krzysztof Zalewski. W specjalnie wyprodukowanym na potrzeby kampanii spocie pojawiają się także m.in. Lara Gessler, Mery Spolsky, Michał Żebrowski, Olivier Janiak czy Mateusz Damięcki.
Tegoroczna odsłona akcji Dzień na U to piąta edycja kampanii inicjowanej przez Fundację Rak’n’Roll, która zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia. Tym razem pod lupę trafia stan zdrowia panów. Na potrzeby tegorocznej edycji Dnia na U powstał spot, w którym Stańczyk – w tej roli Krzysztof Zalewski – opuszcza Muzeum Narodowe w Warszawie i udaje się na badania lekarskie. Dzień przed startem kampanii w muzeum zawisła replika obrazu – jednak bez obecnego na niej Stańczyka. Ten zajęty był potwierdzeniem swojego zdrowiaPoza nagraniem akcji towarzyszą działania mediowe, OOH oraz publikacje na profilach influencerów na kanałach social media.
W zachęcanie do potwierdzania zdrowia oprócz tytułowego Stańczyka, w którego wcielił się Krzysztof Zalewski, zaangażowali się artyści oraz osoby ze świata mediów, sportu, kulinariów i polityki. W spocie zobaczymy można zobaczyć: Katarzynę Herman, Andrzeja Wronę, Michała Żebrowskiego, Rafała Trzaskowskiego, Olgę Frycz, Mateusza Damięckiego, Oliviera Janiaka, Bovską, Larę Gessler, Martę Wierzbicką, Mery Spolsky, David Gaboriaud. Wsparcia kampanii udzielili również twórcy internetowi: Ciocia Liestyle, Maffashion, Piotr Świniarski, Jacek Jelonek, Łukasza Bogusławski, Piotr Czaykowski, Łukasz Dominiak, Michał Korkosz, których także zobaczymy w nagraniu.
Wysiłki Fundacji Rak’n’Roll wspierają pracodawcy, którzy przystępując do Programu Dzień na U, zapewniają wszystkim swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w godzinach pracy, np. poprzez dodatkowy dzień wolny, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy. Do tej pory blisko 34 tys. pracowników w 43 firmach dostaje czas na potwierdzenie zdrowia od swoich pracodawców.
Za tegoroczną strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, która już po raz piąty angażuje się w kampanię Dzień na U. Po stronie PHD Polska jest planowanie mediów. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Rio De Post, a dźwięk Ztudio&Burza. Za działania PR, w tym media relacje, proaktywne prowadzenie biura prasowego, pozyskanie ambasadorów do akcji oraz kompleksowe działania w ramach współprac z influencerami odpowiada agencja Big Picture. Wsparcia w zakresie kompleksowego monitoringu mediów udzielił Instytut Monitorowania Mediów. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro publico bono.
Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak'n'Roll, a partnerami Muzeum Narodowe w Warszawie oraz Nationale-Nederlanden. Honorowym Patronatem objął kampanię Prezydent m.st. Warszawy.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze