24.11.23, 06:30

Krzysztof Zalewski w roli Stańczyka w kampanii Dzień na U

KV kampanii Dzień na U, fot.: materiały prasowe

W ramach piątej odsłony kampanii Dzień na U do potwierdzenia swojego zdrowia zachęca Stańczyk, w którego rolę wcielił się muzyk Krzysztof Zalewski. W specjalnie wyprodukowanym na potrzeby kampanii spocie pojawiają się także m.in. Lara Gessler, Mery Spolsky, Michał Żebrowski, Olivier Janiak czy Mateusz Damięcki.

Tegoroczna odsłona akcji Dzień na U to piąta edycja kampanii inicjowanej przez Fundację Rak’n’Roll, która zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia. Tym razem pod lupę trafia stan zdrowia panów. Na potrzeby tegorocznej edycji Dnia na U powstał spot, w którym Stańczyk – w tej roli Krzysztof Zalewski – opuszcza Muzeum Narodowe w Warszawie i udaje się na badania lekarskie. Dzień przed startem kampanii w muzeum zawisła replika obrazu – jednak bez obecnego na niej Stańczyka. Ten zajęty był potwierdzeniem swojego zdrowiaPoza nagraniem akcji towarzyszą działania mediowe, OOH oraz publikacje na profilach influencerów na kanałach social media.

W zachęcanie do potwierdzania zdrowia oprócz tytułowego Stańczyka, w którego wcielił się Krzysztof Zalewski, zaangażowali się artyści oraz osoby ze świata mediów, sportu, kulinariów i polityki. W spocie zobaczymy można zobaczyć: Katarzynę Herman, Andrzeja Wronę, Michała Żebrowskiego, Rafała Trzaskowskiego, Olgę Frycz, Mateusza Damięckiego, Oliviera Janiaka, Bovską, Larę Gessler, Martę Wierzbicką, Mery Spolsky, David Gaboriaud. Wsparcia kampanii udzielili również twórcy internetowi: Ciocia Liestyle, Maffashion, Piotr Świniarski, Jacek Jelonek, Łukasza Bogusławski, Piotr Czaykowski, Łukasz Dominiak, Michał Korkosz, których także zobaczymy w nagraniu.

Wysiłki Fundacji Rak’n’Roll wspierają pracodawcy, którzy przystępując do Programu Dzień na U, zapewniają wszystkim swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w godzinach pracy, np. poprzez dodatkowy dzień wolny, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy. Do tej pory blisko 34 tys. pracowników w 43 firmach dostaje czas na potwierdzenie zdrowia od swoich pracodawców.

Za tegoroczną strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, która już po raz piąty angażuje się w kampanię Dzień na U. Po stronie PHD Polska jest planowanie mediów. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Rio De Post, a dźwięk Ztudio&Burza. Za działania PR, w tym media relacje, proaktywne prowadzenie biura prasowego, pozyskanie ambasadorów do akcji oraz kompleksowe działania w ramach współprac z influencerami odpowiada agencja Big Picture. Wsparcia w zakresie kompleksowego monitoringu mediów udzielił Instytut Monitorowania Mediów. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro publico bono.

Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak'n'Roll, a partnerami Muzeum Narodowe w Warszawie oraz Nationale-Nederlanden. Honorowym Patronatem objął kampanię Prezydent m.st. Warszawy.

Komentarze

Powiązane

04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
04.10.24, 09:59
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski awansował w strukturach agencji ONE House na stanowisko Digital Media Director.
03.10.24, 17:22
| reklama & PR » informacje
Tivio Studio rozszerza działalność na Polskę i rynki CEE
Tivio Studio, spółka specjalizująca się w tworzeniu treści i rozwiązań w branży mediowej, ogłasza ekspansję na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.
03.10.24, 09:49
| reklama & PR » ludzie
Martyna Solińska awansuje w 38Content Communication. Została dyrektorem zarządzającym
Na początku października br. Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication.
03.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAILORS Group po 10 latach istnienia zapowiada zmiany
Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie wygląda dotychczasowa historia TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności, spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
02.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect (dentsu Polska)
Od października br., Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska).
02.10.24, 15:15
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Anna Więckowska nową CMO w Bonnier Business Polska
Na początku października br. stanowisko Chief Marketing Officera w Bonnier Business Polska (wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu) objęła Anna Więckowska, menedżerka, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji.
02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.