13.11.23, 15:30
Niech nas dobra sieć łączy. Świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
Dobra rozmowa jest najlepszym prezentem na święta - takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.
W spocie odbiorcy będą mogli zobaczyć młodego mężczyznę, który przyjeżdża do rodziny na święta, ale zanim zasiądzie przy świątecznym stole, jest już przepytywany przez krewnych o swoje plany zawodowe i prywatne. Nagle tę niezręczną sytuację przerywa babcia, która pyta wnuka po prostu o to, czy jest szczęśliwy. Chłopak z ulgą i uśmiechem przytakuje głową. Bo – jak przekonuje marka w spocie - najlepszym prezentem, jaki możemy dać bliskim – nie tylko na święta, jest dobra rozmowa, będąca dowodem prawdziwej troski.
To pierwsza międzynarodowa kampania pod nowym hasłem Deutsche Telekom: "Connecting your world", które ma symbolizować to, co powinno być dla każdej z osób najważniejsze – nie tylko w czasie świąt – czyli prawdziwe więzi międzyludzkie, które łączą.
Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję MUW Saatchi & Saatchi Bratislava na rynek europejski i będzie wykorzystywany w wielu krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom. W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji, kinie oraz social mediach. Adaptację kampanii opracował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze