15.11.23, 08:30

Dzielimy się tym, co dobre. Hochland Polska organizuje warsztaty kulinarne w szkołach

Kampania marki Hochland , fot.: materiały prasowe

Marka Hochland aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach długofalowego wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje ciepłe posiłki dla dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni, rozwija ich kreatywność i edukuje w zakresie dobrych nawyków żywieniowych.

Współpraca między Polską Akcją Humanitarną a Hochland w ramach Programu Pajacyk rozpoczęła się w 2021 r., kiedy to podczas ogólnopolskiej loterii „Dzielimy się tym, co dobre” marka zapewniła środki na sfinansowanie pierwszych posiłków dla dzieci. Współpraca ta została następnie przedłużona o kolejne trzy lata, a firma zadeklarowała ufundowanie kolejnych 150 tys. posiłków. Obecnie Hochland skupia się nie tylko na pomocy finansowej, ale również na walorze edukacyjnym prowadzonych przez siebie działań. Dlatego dla podopiecznych placówek objętych Programem Pajacyk organizuje wydarzenia, m.in. w postaci warsztatów kulinarnych, które do tej pory odbywały się tylko w Warszawie.

W ramach nowej odsłony kampanii, Hochland odwiedzi szkoły podstawowe w trzech miastach w różnych regionach Polski: Ćmielowie (woj. świętokrzyskie; spotkanie już się odbyło), Piszu (woj. warmińsko-mazurskie) oraz Żaganiu (woj. lubuskie). Spotkania poprowadzi szefowa kuchni Agata Gwiazdowska zajmująca się edukacją kulinarną, tworząc catering dla dzieci oraz prowadząc program TV dla młodych widzów.

Kampania digitalowa „Dzielimy się tym, co dobre” obejmuje dedykowaną stronę internetową, formaty video i display oraz obecność w social mediach. Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).