12.01.24, 19:13
Noworoczna wyprzedażowa oferta w kampanii Orange Polska
27 grudnia 2023 r. Orange Polska rozpoczął kampanie promującą nową ofertę operatora „Wyprzedażowe okazje nawet 700 zł taniej”.
Z końcem 2023 r. Orange Polska czyści swoje magazyny i rozpoczyna komunikację noworocznej oferty wyprzedażowej. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa „Wyprzedażowe okazje nawet 700 zł taniej” budująca świadomość wśród konsumentów, która prowadzona jest w TV, OOH, digitalu oraz w social mediach. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected Salestube (Group One). Działania Paid Social realizowane są przez Orange Polska.
Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, scenariusz spotu przygotowały Karolina Antczak Tałaj oraz Kamila Ługowska, spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Graffiti, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Lunapark.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze